niedziela, 30 marca 2014

Spring is coming

Płaszcz/Coat: H&M, Spodnie/trousers: Zara, trampki/sneakers: Converse Torba/bag: Longchamp, Koszula/shirt: Levis. 

 Uwielbiam wiosnę. Nie jest za ciepło ani za zimno. Wszystko rozkwita, budzi się do życia. Ptaszki śpiewają, słoneczko świeci. Ogólnie panuje radośc i wszyscy są szczęśliwi...
Roztoczyłam tu wizję rodem z bajek Disneya.
Myślę, że każdy z nas zapada w mini sen zimowy, przechodzi w stan hibernacji. Kiedy tylko temperatura zaczyna przekraczac +10 stopni, automatycznie wypełzamy z naszych domów, by choc trochę powygrzewac się na słońcu. Parki pełne są ludzi, psów i innych stworzeń. Tak, tak. Nawet robale wychodzą na zewnątrz (blee).
W każdym razie, ja również postanowiłam skorzystac z tej okazji i wyściubiłam nos na dwór.

I like spring. It's not too cold or too hot. Everything sprang, wake up to live. Birds are singing, sun are shinning. Perfect! Everybody are happy.
Ok, I show you my wision from Disney movies...
I think, every people hibernate in winter. When temperature was grow, automaticaly crawls out of us houses, that although some catch the sunshine.  Parks is full of people, dogs and another creatures. Yes, worms and bugs. I hate that. (Ughh)
Anyway, I decide to go outside and enjoy good weather.
 Bardzo podobają mi się okulary RAY BAN w stylu Wayfayer. Na razie nie posiadam oryginalnych a te kupiłam za mniej więcej 15 zł, na Warszawakim stoisku z różnościami.

I really like the RAY BAN glasses like Wayfayer style. So far, I din't buy a oryginal. Those that you see in the picture ia fake. I pay for this 15 zł in Waraw stall.

Ale uwielbiam za to moją koszulę Levis'a, którą upatrzyłam w jednym z second handów. Ten właśnie znajduje się niedaleko mojego domu. Jak dla mnie, jest idealna.
But, I love my Levi's shirt. I looked this in Thrift show, near my place when I live. This is my favourite Thrift Shop <3
As for me-perfect!

10 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, mam identyczne conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie dokładnie znajduje się ten sh ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Marszałkowskiej ale nie pamiętam numeru ; p

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam wiosnę <3 Cudowne zdjecia


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zdjęcia-przekażę tą informację mamie ;)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz, masz cudowne włosy. A tło na pierwszych zdjęciach przepiękne!
    Przy okazji: nominowałam Cię do Liebster Award :)
    http://atoniics.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. w tamtym roku dostałam te okulary. prawda, są cudne. muszę je wyszperać z szafki, w końcu już wiosna.

    OdpowiedzUsuń